sobota, 19 czerwca 2010

Pies czy Kot ?.

Pies czy kot? Wiele osób ma dylemat, którego z tych zwierzaków zaadoptować.Postaram się ukazać Wam plusy i minusy kota i psa ;)
PIES:
+
przyjazny, bezpieczny, opiekuńczy, czuły, przyjacielski, zawsze odwzajemnia uczucia właściciela, lubi dzieci
-
wrogo nastawiony do obcych mu osób, śmierdzi, jest nieczysty, potrzebuje dużo ruchu

KOT:
+
delikatny, miły, czuły, słodki, optymistycznie nastawiony, zabawowy, mało śmierdzi, dba o czystość
-
agresywny, drapieżny, przynosi wiele śmieci, czasem wynosi coś z domu

Po tym ,,wykazie'' zastanówcie się, którego zwierzaka wolicie i piszcie w komentarzach ;D

3 komentarze:

  1. Wszystko zależy od tego jaki tryb życia prowadzimy i jakie warunki mamy do przetrzymywania zwierzaka. Ja mam u siebie kota i wcale nie żałuję mojego wyboru. Oczywiście dbam o niego tak jak należy i jestem zdania, że jest to obowiązek każdego właściciela. Posiadam nawet nowy furminator https://sklep.germapol.pl/pl/furminatory-dla-kota.html i fajne jest to, że kociakowi podoba się takie wyczesywanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, iż koty jako pupile są wielce przyjacielskie. Tym bardziej, że ja również posiadam u siebie ładnego kota. Wielce podoba mi się to co przedstawiono w https://psy24.pl/aktualnosci,ac145/jak-nauczyc-kota-korzystac-z-kuwety,4409 i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, że koty są dość popularnym pupilem domowym.

    OdpowiedzUsuń